واسه من شاخ میی؟؟ شاختو میشکونم!!!!
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1389برچسب:,
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)
سوم و علیک خدمت آقا پسرای گل و نازو خوشگل خودمون.

علیک هم عرض میکنم به این ۲خرا،۳خرا،دقیق آمار ندارم چند تا خرن!!!!!!!! به داش بهزاد گفتم وا۳ پست بعدیش تعداد خر بودنتونو پیدا کنه و دقیق بگه..

 

 

ماشاالله !هی من میرم ومیام چه تند تند افراد جدید میان......

و مسئله اینه که بعد یه مدت دوباره میام اونا نیستن.....(از جمله زهرا) جالبه ها!!!

 

 

به محسن عزیز و گل خوش آمد میگم ... خیلی خوش اومدی دادا، قدم رو تخم چشای شیماو عاطفه، تنها خلو چلهای روم گذاشتی.....

 

 

فقط امروز اومدم فک چندتا از دوستان چسرو ببندم...

 

 

شیما:ممون از اینکه این همه فسفر سوزوندی، این پست مثل خودت چسرو نوشتی!! واقعا که پستاتم مثه خوده چست، بو میده!!

چرا چرت به هم میبافی خره؟؟ این بویی که تو وبلاگ را افتاده ا من نی....البته چرا از منم هستااا ...آخه به خاطر اینه که من همش به دهن  تو میرینم ،و وقتی تو در توالتو باز  میکنیو زرو زر میکنی بو وبلاگو برمیداره!

در نتیجه: داش هادی برای بازدید بیشتر وبلاگه خودشم که شده باید یه دبیلیو سی تو روم بزنه تا من هی تو دهن تو نرینم!!!!

 

 

عاطفه: تو واقعا خیلی با معرفتی تو نویسنده ها!!

تو نبودی ما چیکار میکردیم  بی پیام بازرگانی؟؟

بقیه هم جنسات چیکار میکردن بی زیر نویس افغانی؟

من به شخصه بابت پست آخری ممنونم ازت!

 

 

بهزاد:شیما دستمال تولتته،شیما جا سیگاریته،شیما یه تار مویه بینیته و...!!!خیلی گلی دادا

 

 

یه تست هم واسه روانشناسیه این خرا :

از بین این سه میوه (خیار،موز،هویچ)کدام را انتخاب میکنید؟؟

بخونید خصوصیات شخصیتتون رو..

 

جواب:

۱ـاگر موز را انتخاب کردید مشخص میشود که شما فردی هستید که موز خیلی دوس دارید!

۲ـاگر خیار را انتخاب کردید نشان میدهید که شما خیار خیلی دوس دارید!

۳ـاگر هویچ را انتخاب کردید نشان دهنده اینست که شما فردی علاقه مند به هویچ هستید!

۴ـاگر هیچکدام از این میوه ها رو انتخاب نکردید نشان دهنده اینست که شما احتیاج به یک میوه طبیعی(میوه پسر)دارید.!!!!!!!

                                       

                                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب